Opublikowano: 15 lipiec 2013

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty


 

Szczecin: Dostawa materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz gadżetów reklamowych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Spójności w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 143301 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie , ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4861556, faks 91 4861557.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfos.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundusz.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz gadżetów reklamowych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Spójności w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz gadżetów reklamowych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Spójności w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. 2 Na przedmiot dostawy składają się następujące rodzaje materiałów w liczbach sztuk podanych w załączniku nr 7 do SIWZ: Biuletyn Naturalnie - nakład: 6000 szt. (dwa wydania po 1000 szt. oraz dwa wydania po 2000 szt.), łącznie cztery wydania w ciągu roku (kwartalnie) - format: A4 - objętość: 2 wydania po 1000 sztuk o objętości 36 str. + 4 str. okładka, 2 wydania po 2000 sztuk o objętości 76 str. + 4 str. okładka; - kolorystyka: 4/4 CMYK - rodzaj papieru (ekologiczny): okładka kreda 300 g/m2, środki kreda 170 g/m2; - oprawa: szycie zeszytowe - opracowanie graficzne (nowy layout), skład, korekta, wykonanie proofa (okładka i 2 str. środków), druk, oprawa, dodatkowo przygotowanie wersji elektronicznej każdego wydania do umieszczenia na stronie internetowej - termin realizacji: do dnia 30.08.2013, 29.11.2013, 28.02.2014, 30.05.2014 2. Broszura informacyjna WFOŚiGW - nakład: 500 sztuk - format: 25 x 25 cm - objętość: 24 str. + 4 strony okładka + 2 kalki - kolorystyka: okładka i środki 4/4 CMYK, kalka 4/0 CMYK; - rodzaj papieru (ekologiczny): okładka kreda 350 g/m2, środki kreda 250 g/m2, kalka 120 g/m2; - uszlachetnienie: laminat mat, lakier UV wybiórczo, tłoczenie; - oprawa: spirala (dobrana kolorystycznie do projektu) - opracowanie graficzne, skład, korekta techniczna i redakcyjna, korekta językowa, zakup lub wykonanie brakujących zdjęć, wykonanie proofa (okładka i wybrane 2 str. środków), druk, oprawa - termin realizacji: 31.10.2013 3. Publikacja Zasad udzielania pomocy finansowej - nakład: 1000 szt. - format: A5 - objętość: 24 str. + 4 str. okładka - kolorystyka: okładka 4/0, środki 1/1; - rodzaj papieru: okładka kreda 300 g/m2, środki kreda 115 g/m2; - uszlachetnienie: okładka laminat błysk 1/0 - oprawa: szycie zeszytowe - opracowanie graficzne, skład, korekta, druk, oprawa - termin realizacji: 30.01.2014 MATERIAŁY REKLAMOWE DRUKOWANE: 4. Torby papierowe - nakład 500 szt. - format: szer. 24 cm x wys. 30 cm x gł. 8 cm - rodzaj papieru, szary (ekologiczny, w 100% z RECYKLINGU): gładki 110 g/m2 - wykończenie: dno torby wzmocnione, zakładka górna wzmocniona, uchwyty papierowe, skręcane; - rodzaj nadruku: sitodruk monochromatyczny projekt uwzględniający logo Narodowej Strategii Spójności dla programu regionalnego, logo WFOŚiGW w Szczecinie, logo Unii Europejskiej z opisem - termin realizacji: 16.09.2013 5. Torby papierowe małe - nakład 500 szt. - format: szer. 16 cm x wys. 20 cm x gł. 6 cm - rodzaj papieru: biały (ekologiczny, w 100% z RECYKLINGU): gładki 110 g/m2 - wykończenie: dno torby wzmocnione, zakładka górna wzmocniona, uchwyty papierowe, skręcane; - rodzaj nadruku: sitodruk monochromatyczny, projekt uwzględniający logo Narodowej Strategii Spójności dla programu regionalnego, logo WFOŚiGW, logo Unii Europejskiej z opisem - termin realizacji: 16.09.2013 6. Teczki papierowe - nakład: 1000 szt. - format: A 4, z dwoma skrzydełkami, z nacięciem na wizytówkę, grzbiet 5mm - kolorystyka: 4/0 CMYK - rodzaj papieru: kreda 350 g/m2 - uszlachetnienie: laminat mat 1/0 - indywidualny wykrojnik, wykrawane, bigowane - opracowanie graficzne (projekt uwzględniający logo Narodowej Strategii Spójności dla programu regionalnego, logo WFOŚiGW w Szczecinie, logo Unii Europejskiej z opisem) - termin realizacji: 16.09.2013 7. Wizytówki firmowe : - Ilość : 40 x 100 szt. jednostronne ; 1 x 300 szt. jednostronne, 1 x 200 szt. dwustronne - Kolor : 4/0 w przypadku jednostronnych lub 4/4 w przypadku wizytówek dwustronnych - materiał: kreda błysk co najmniej 250 gram lub karton lub inny o zbliżonej gramaturze po akceptacji Zamawiającego; - format: 90 dł.x50 szer. mm lub inny dostosowany do formatu wizytówek; - wykończenie: powlekanie folią, ewentualnie delikatnie karbowany papier (po uzgodnieniu z Zamawiającym); - termin realizacji : do 16.08.2013 8. Kalendarze książkowe na 2014 rok - ilość : 600 sztuk - wielkość: 500 sztuk w rozmiarze A5 oraz 100 sztuk w rozmiarze A4 - wklejka - 2 kartki, skład, papier kredowy dwustronnie zadrukowany - okładka: materiał typu Vivella lub podobne - kolor: odcienie niebieskiego, do uzgodnienia z Zamawiającym - wykończenie: tłoczenie logo WFOŚiGW w Szczecinie oraz roku - kalendarz powinien być według układu 1 tydzień na dwóch stronach - termin realizacji: do 25.11.2013 GADŻETY REKLAMOWE 9. Smycze - nakład: 2000 szt. - typ: taśma poliestrowa, szerokość taśmy 10 mm - wykończenie: karabińczyk metalowy - kolor taśmy: do uzgodnienia z Zamawiającym - nadruk : 4/0 CMYK - projekt uwzględniający logo Narodowej Strategii Spójności dla programu regionalnego, logo WFOŚiGW w Szczecinie, logo Unii Europejskiej - termin realizacji: 16.09.2013 10. Pendrive skórzany - nakład: 500 szt. - kształt: prostokątne - wielkość max: 4 x 2 cm - kolor: odcienie zieleni lub niebieskiego, do wyboru przez Zamawiającego - pojemność : 8 GB - nadruk - wytłoczone logo WFOŚiGW w Szczecinie - opakowanie jednostkowe: skóra - termin realizacji: 16.09.2013 11. Długopis Długopis metalowy, w kolorze zielono - srebrnym, kolor wkładu niebieski - nakład: 500 szt. - nadruk monochromatyczny: projekt uwzględniający logo Narodowej Strategii Spójności dla programu regionalnego, logo WFOŚiGW w Szczecinie, logo Unii Europejskiej z opisem - termin realizacji: 02.09.2013 12. Kurtka biegowa zapinana na zamek typu Nike Element Shield Full Zip Solid lub równoważna Wymagania: - Wykonana w technologii skutecznie chroniącej ciało przed wiatrem, deszczem i śniegiem. - Tył i dolna część rękawów wykonana z miękkiej, matowej tkaniny zapewniającej zwiększone odprowadzanie wilgoci na zewnątrz. - Rozpinany w dwie strony zamek pozwalający na łatwą kontrolę wentylacji i chłodzenia podczas biegu oraz ułatwiający ściąganie i zakładanie kurtki. - Wydłużane rękawy z otworem na kciuk chroniące dłonie przed zimnem i wiatrem. - Ergonomiczne szwy dopasowane do mapy ciała zapobiegające obtarciom podczas intensywnego i długotrwałego wysiłku fizycznego. - Zapięcie pod szyją oraz kołnierzyk chroniące przed zimnym wiatrem i zapewniające lepsze dopasowanie do sylwetki. - Konstrukcja z płaskimi szwami w celu uniknięcia obtarć. - Specjalne wydłużona tylna część kurtki chroniąca plecy przed wiatrem i zapobiegająca niekontrolowanemu przesuwaniu się kurtki. - Odblaskowe wstawki dla poprawy widoczności. - nakład: 100 sztuk z czego 50 szt. damskich w rozmiarach: S - 15 szt., M - 15 szt., L - 15 szt., XL - 5 szt. i 50 szt. męskich w rozmiarach: S - 10 szt., M - 10 szt., L - 10 szt., XL - 10 szt., XXL - 10 szt. (zamawiający wyklucza zaoferowanie kurtek nie uwzględniających podziału na płeć) - materiał: 100% poliester - wykrojniki: 88% poliester, 12% elastyna - podszewka: 100% poliester - dopuszczalne kolory: niebieski, czarny, żółty, grafitowy, czerwony, zielony - wszywka kolorowa: logo WFOŚiGW w Szczecinie, - ostateczny model/wzór kurtki do uzgodnienia z Zamawiającym - termin realizacji: 15.09.2013 13. Zestaw 3 toreb do segregacji szkła, plastiku i papieru. - ilość: 500 sztuk - materiał: pp-woven. - wymiary 1 torby : około 24 x 37 x 24 cm x 3 szt. - kolorystyka nadruku 4/0 CMYK - nadruk - oznaczenia odpadów (projekt uwzględniający logo Narodowej Strategii Spójności dla programu regionalnego, logo WFOŚiGW w Szczecinie, logo Unii Europejskiej z opisem) - termin realizacji: 30.09.2013 r. 14. Pinsy tłoczone ze srebra do klapy marynarki lub żakietu - Ilość: 100 sztuk - materiał: srebro - wykończenie: przez srebrzenie na połysk - kształt: łezka stanowiąca element logotypu WFOŚiGW (poniżej zdjęcie produktu oczekiwanego) - zapięcie: sztyft w formie krótkiej szpileczki, zakończony wkrętem lub motylkiem, zabezpieczenie przed ukłuciem - wielkość: 1 cm kw., zgodnie z poniższym rysunkiem -termin realizacji: 02.09.2013 r. 15. Płyty CD z muzyką o tematyce przyrodniczo - morskiej - ilość 300 sztuk - opakowanie do płyty: projekt musi uwzględniać kolorowe logo WFOŚiGW w Szczecinie - płyty powinny zawierać utwory wykonywane przez chórzystów - muzyka o tematyce morskiej z elementami przyrody - lokalni wykonawcy (województwo zachodniopomorskie) - termin realizacji: do 29.11.2013r. 16. Plecak reklamowy Bardzo lekki, kolorowy trójkątny plecak z boczną kieszenią z siatki. Polyester 210D. - nakład: 200 szt. - kształt: trójkątny - szeroki i miękki pas naramienny - materiał: poliester - waga brutto: ok. 0.063 kg - wymiary: ok. 42x34x9cm - kolor : jasnozielony - nadruk full kolor - projekt uwzględniający logo Narodowej Strategii Spójności dla programu regionalnego, logo WFOŚiGW w Szczecinie, logo Unii Europejskiej z opisem - termin realizacji: 02.09.2013 17. Parasolka składana, manualna, z pokrowcem ochronnym, spełniająca funkcję której ma służyć - nakład: 200 szt. - wymiary: średnica ok. 81 cm, długość od 32-55 cm - kolor: jasnozielony - nadruk full kolor - projekt uwzględniający logo Narodowej Strategii Spójności dla programu regionalnego, WFOŚiGW w Szczecinie, logo Unii Europejskiej z opisem; nadruk na 1 panelu - termin realizacji: 02.09.2013 18. Czapka 6 panelowa bawełniana, zapinana na rzep - nakład: 200 szt. - kolor: odcienie zieleni - nadruk full kolor - projekt uwzględniający logo Narodowej Strategii Spójności dla programu regionalnego, logo WFOŚiGW w Szczecinie, logo Unii Europejskiej z opisem) - termin realizacji: 02.09.2013 19. Torba na zakupy w 80% wykonana z przetworzonych opakowań PET. Nadruk z przodu typu: This bag is made from 80% post consumer waste - ilość: 200 szt. - materiał: pet - waga: 0.070 kg - wymiary: ok. 41x38 cm - wielkość nadruku: ok. 200 x 200 mm - nadruk full kolor - projekt uwzględniający logo Narodowej Strategii Spójności dla programu regionalnego, logo WFOŚiGW w Szczecinie, logo Unii Europejskiej z opisem - termin realizacji: 02.09.2013 20. Zakreślacz trójkątny: Trójkątny zakreślacz w obudowie ABS. 3 kolory. - ilość: 500 szt. - materiał: plastik - waga: ok. 0.020 kg - wymiary: ok. 7,5 x 7,5 x 1 cm - wielkość nadruku: ok. 4,5 x 4,5 cm - nadruk full kolor - projekt uwzględniający logo Narodowej Strategii Spójności dla programu regionalnego, logo WFOŚiGW w Szczecinie, logo Unii Europejskiej z opisem - termin realizacji: 02.09.2013 21. Latawiec: Latawiec z nylonu z lekką konstrukcją z włókna szklanego oraz sznurkiem o długości 30m. Latawiec ma wytrzymać siłę wiatru 2-5 stopniu w skali Beauforta. - ilość 200 szt. - wymiar: ok. 60 x 70 - materiał : nylon - konstrukcja : włókno szklane - kolor : wielokolorowy - nadruk full kolor - projekt uwzględniający logo Narodowej Strategii Spójności dla programu regionalnego, logo WFOŚiGW w Szczecinie, logo Unii Europejskiej z opisem - termin realizacji: 02.09.2013 22. Talia kart edukacyjnych do gry - 24 szt. - ilość: 200 szt. ( opakowań po 1 talii ) - rodzaj papieru: laminowany - tył każdej karty: indywidualny projekt ekologiczny, po uzgodnieniu z Zamawiającym np. zachodniopomorskie ptaki lub inne zwierzęta czy rośliny z opisem - opakowanie: papierowe pudełko - wymiary pudełka: ok. 89 x 59 x 17 mm - nadruk na pudełku monochromatyczny - projekt uwzględniający logo Narodowej Strategii Spójności dla programu regionalnego, logo WFOŚiGW w Szczecinie, logo Unii Europejskiej z opisem - termin wykonania : 02.09.2013 23. Plastikowy kubek do kawy wielokrotnego użytku z grubymi ściankami, odkręcana pokrywka z gwintem - ilość : 200 szt. - pojemność kubka : ok. 450 ml - kolor : kubek biały, pokrywka niebieska lub zielona - wymiary : ok. 94.0x175.0x94.0 - nadruk monochromatyczny - projekt uwzględniający logo Narodowej Strategii Spójności dla programu regionalnego, logo WFOŚiGW w Szczecinie, logo Unii Europejskiej z opisem - termin wykonania : 02.09.2013 24. Bombka szklana z elegancką świąteczną dekoracją w ozdobnym pudełku z miejscem na nadruk - nakład: 400 szt. - wymiary pudełka: ok. 7x7x6,5 cm - nadruk : kolorowe logo WFOŚiGW - wielkość nadruku : ok. 3,5 x 3,5 cm - nadruk na pudełku full kolor - projekt uwzględniający logo Narodowej Strategii Spójności dla programu regionalnego, logo WFOŚiGW w Szczecinie, logo Unii Europejskiej z opisem - termin wykonania : 23.11.2013 25. Pióro wieczne uniwersalne typu Esteem Duke lub równoważne - ilość : 100 szt. - materiał: mosiądz lakierowany - kolor: czarny ze złotymi wykończeniami - system napełniania : pompka - etui: skórzane czarne - opakowanie ozdobne : pudełko kolor czarny, wnętrze opakowania czarne - oznakowanie - na opakowaniu ozdobnym, tłoczenie logo WFOŚiGW 3 Zamawiający dopuszcza odchylenie w rozmiarach i podstawowych parametrach produktów +/- 5 %..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 3.9.1 Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających do 50 % wartości udzielonego zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.20.00-2, 79.34.10.00-6, 79.82.25.00-7, 79.81.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 7.1. Wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych) może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 7.2. Wadium w pieniądzu wpłacać należy przelewem na konto depozytowe Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin - Bank Ochrony Środowiska S.A. O/Szczecin Nr konta: 77 1540 1085 2001 5310 7451 0008. 7.3. Dokument przelewu należy opisać: Wadium - Materiały promocyjne. 7.4. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny otwarcia ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na koncie Zamawiającego. 7.5. Dowód wniesienia wadium w jednej lub kliku spośród form wskazanych w pkt 7.1. niniejszej SIWZ należy załączyć do oferty. 7.6. Poręczenia i gwarancje obejmować winny termin związania Wykonawcy ofertą, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 7.7. Gwarancje wadialne winny zawierać co najmniej bezwarunkowe i nieodwołalne w okresie obowiązywania i wymagalne na pierwsze żądanie zobowiązanie gwaranta (ubezpieczyciela, banku) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zatrzymania wadium - zgodnie z przepisami ustawy. 7.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7.10. Na wniosek wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7.11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7.8., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7.13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7.14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7.15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy: Posiadają wiedzę i doświadczenie - warunek spełni Wykonawca, który wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje) co najmniej 3 dostawy obejmujące swoim zakresem opracowanie graficzne, skład, przygotowanie do druku, druk i dostawę wydawnictw, o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto oraz dostawę gadżetów reklamowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto. W przypadku złożenia przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów zawierających dane podane w innych walutach niż w złoty polski, dane finansowe zostaną przeliczone według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) (strona internetowa: http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu lub ostatniego kursu sprzed dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu - w przypadku, gdyby w tym dniu kurs nie był podawany. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy: Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunek spełni Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą na stanowisko: 1 Grafik komputerowy posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie opracowania projektów graficznych oraz składu DTP; 2 Edytor/korektor/redaktor posiadającym co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie korekty, redakcji i adjustacji tekstów.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy: Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Warunek spełni wykonawca, który posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy 00/100 złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w formie aneksu w następujących przypadkach: 1. ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez wykonawcę; 2. ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług VAT; 3. wystąpią okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji zamówienia takie jak: 1. wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej.), zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej lub uzasadnionej przeszkody. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód. 2. wystąpią inne przyczyny obiektywnie niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie robót w sposób przewidziany w SIWZ (zmiana technologii, zmiana norm, itp.). Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych, bez konieczności sporządzania aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wfos.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie ul. Solskiego 3 71-323 Szczecin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie ul. Solskiego 3, sekretariat, pok. nr 206 71-323 Szczecin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Spójności w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Do pobrania:

- Odpowiedzi na zapytania 1

- Odpowiedzi na zapytania 2

- Zmiana treści SIWZ

- SIWZ

- Ogłoszenie o zamówieniu

- Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy

- Załącznik nr 1A do SIWZ - Kalkulacja cenowa

- Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie z art. 22 ustawy

- Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie z art. 24 ustawy

- Załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz wykonanych robót

- Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz osób

- Załącznik nr 6 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej

- Załącznik nr 7 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

- Załącznik nr 8 do SIWZ - Wzór umowy

 

Podmiot udostępniający informację: WFOŚData utworzenia: 2013-07-15 13:18
Dokument utworzył(a): Zbigniew HutyraDokument zaktualizował(a): Piotr Onichimowski
Dokument aktualizacji: 2014-02-17 09:44Data opublikowania: 2013-07-15 13:18
Liczba odsłon: 1910Historia zmian